POLITYKA ZWROTÓW
GWARANCJA HANDLOWA „ZERO RYZYKA”
Ponieważ mamy pełne zaufanie co do skuteczności terapii Saltmed® i rezultatów, które możesz osiągnąć, oferujemy dodatkową gwarancję handlową:
Jeśli pomimo prawidłowego stosowania inhalatora – zgodnie z planem leczenia odpowiednim dla Twojej choroby układu oddechowego – nie zauważysz poprawy w oddychaniu, możesz zwrócić urządzenie i otrzymać zwrot pieniędzy:
- w ciągu 3 miesięcy – w przypadku takich schorzeń, jak: profilaktyka i leczenie przeziębień, astma, nieżyt nosa (alergiczny), zapalenie zatok, przerost migdałków/polipy, świszczący oddech lub zapalenie oskrzelików;
- w ciągu 21 dni – w przypadku pacjentów z POChP (bez rozedmy płuc).
Aby skorzystać z gwarancji:
- wypełnij formularz zwrotu poniżej;
- prześlij urządzenie z kompletnym zestawem (z pudełkiem, akcesoriami i dokumentacją) do weryfikacji;
- zwrot pieniędzy zostanie dokonany na wskazane przez klienta konto bankowe po otrzymaniu i zatwierdzeniu urządzenia.
⚠️ Ta gwarancja nie wpływa na Twoje ustawowe prawa konsumenta.
POLITYKA ZWROTÓW I GWARANCJA USTAWOWA
Zgodnie z obowiązującym prawem (Dyrektywa 2011/83/UE) konsumenci (osoby fizyczne) mogą zwrócić każdy produkt zakupiony online w ciągu 14 dni kalendarzowych, bez podania przyczyny.
Inhalator Saltmed® objęty jest 24-miesięczną ustawową gwarancją zgodności, która dotyczy wyłącznie samego urządzenia, a nie materiałów eksploatacyjnych (wkłady Saltmed®).
WARUNKI ZWROTU
Produkty można zwrócić tylko wtedy, gdy:
- znajdują się w oryginalnym, kompletnym i nieuszkodzonym opakowaniu;
- zawierają wszystkie akcesoria, dokumenty i etykiety;
- nie noszą śladów użytkowania lub zużycia;
- w przypadku wkładów zapasowych Saltmed® plomby muszą pozostać nienaruszone.
⚠️ Zwroty dotyczą wyłącznie produktów dostarczonych przez kuriera. Zamówienia odebrane osobiście lub dostarczone przez naszych kurierów nie są uznawane za sprzedaż na odległość.
PRODUKTY, KTÓRYCH NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ W RAMACH GWARANCJI USTAWOWEJ
Nie przyjmujemy zwrotów:
- używanych, uszkodzonych lub niekompletnych produktów;
- produktów bez faktury/paragonu lub karty gwarancyjnej;
- wkładów rozpieczętowanych (ze względów higienicznych i zdrowotnych).
ZWROTY PIENIĘDZY I KOSZTY
- Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktu.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot dotyczy wady fabrycznej.
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Aby zwrócić produkt, należy najpierw wypełnić formularz znajdujący się poniżej.